Вплив соціальних мереж на позицію українського виборця поки що несуттєвий, – Микола Пахнін
середа, 24 жовтня 2018, 16:05

Станом на сьогодні говорити про те, що соціальні мережі можуть суттєво впливати на позицію українського виборця – зарано.

Про це заявив під час дискусії "Парламентські партії Харківщини онлайн: інформування чи взаємодія?" заступник голови Харківської обласної партійної організації "Народного фронту" Микола Пахнін.

Як повідомили в прес-службі обласної партійної організації, під час заходу були представлені результати моніторингу сторінок Харківських обласних організацій парламентських партій у мережі Facebook, після чого відбувся обмін думками з приводу того, наскільки соціальні платформи є дієвим способом спілкування з виборцями.

"В українських політичних реаліях технології новітніх медіа-комунікацій можна сприймати, радше, як тло присутності, додатковий інструмент для політичної сили. Але, на жаль, говорити про те, що соціальні мережі можуть суттєво впливати на позицію виборця, поки що зарано", – наголосив Микола Пахнін.

За його словами, традиційні методи спілкування - прямий діалог, прийоми громадян, поширення друкованої продукції, телебачення та радіо - і надалі залишаються найбільш дієвими формами спілкування з людьми.

"Але це не означає, що ми не повинні розвивати цей комунікативний сегмент. Адже досвід країн Східної Європи і, зокрема, останні локальні (місцеві) вибори у Польщі переконують нас, що у майбутньому форми взаємодії і донесення програмних засад партії зміняться", – зазначив Пахнін.

Слідкуйте за діяльністю команди "Народного Фронту"
в соціальних мережах

Зв'язок

Головний офіс

01021, м. Київ-21, вул. Кловський узвіз, 7
(044) 359 0763
press@nfront.com.ua