Відкритість національних освітніх систем, бажання співпрацювати в сфері вищої освіти як між європейськими країнами, так з іншими міжнародними партнерами, є пріоритетами для всіх країн Європи.
Про це йшлося під час зустрічі Міністрів освіти країн Європи (Wider Europe), в якій взяла участь Лілія Гриневич у Лондоні.
«Для підвищення якості вищої освіти студенти повинні мати більше можливостей пізнати міжнародний досвід. І для України дуже цінними є такі програми, як ERASMUS+ та HORIZON 2020, адже саме завдяки міжнародній мобільності студенти мають можливість отримати новий практичний та академічний досвід, обмінятися ідеями з однолітками з інших країн та розширити власну картину світу. Без цього формування справжнього критичного мислення є неможливим», – наголосила Лілія Гриневич.
Забезпечення якості вищої освіти, її відповідність певним стандартам у різних країнах «широкої» Європи (Wider Europe) та продуктивне налагодження міжнародних зв’язків – були ключовими питаннями, що піднімалися на зустрічі.
Учасники дискусії погодились, що для інтернаціоналізації вищої освіти замало створення міжнародних дослідницьких програм. Потрібно, щоб національні системи освіти були відкритими та гнучкими як для навчання студентів з інших країн, так й до залучення власних студентів до навчання закордоном.
Створення відповідних умов є важливим й для Великої Британії, що зацікавлена в інтернаціоналізації власної вищої освіти в контексті власної освітньої реформи.
Впродовж 23-25 січня Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич перебуватиме з робочою поїздкою в Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, де візьме участь у Світовому освітньому форумі (The Education World Forum) та проведе низку зустрічей.
Світовий освітній форум (The Education World Forum) об’єднує Міністрів освіти та їхніх заступників, що представляють понад 80% населення світу. Провідні спеціалісти збираються, щоб обговорити подальший розвиток та зміни в освітній політиці держав.