Ключовим завданням для України є відновлення статусу транзитної держави, - Володимир Омелян
понеділок, 21 листопада 2016, 16:16

Ключовим завданням для України є відновлення статусу транзитної держави.

Про це заявив міністр інфраструктури, представник партії «Народний фронт» Володимир Омелян під час чергового засідання постійних представників Постійного секретаріату Міжурядової комісії ТРАСЕКА (абревіатура від англ. Transport Corridor Europe-Caucasus-Asia), яке пройшло в Києві.

Україна, як головуюча країна в цій комісії в 2016-2017 роках, почала розробку всеосяжного плану дій в рамках діяльності ТРАСЕКА.

Міністр наголосив, що наша країна готова представити низку ініціатив, спрямованих на підвищення ефективності коридору ТРАСЕКА. А саме: розробку плану спільних дій щодо мультимодальних рішень для перевезення в рамках коридору, впровадження системи електронного матеріально-технічного забезпечення для транспортного коридору, ініціативу щодо нових проектів технічної допомоги ЄС в рамках програми, підвищення зв'язності коридору та транс'європейської транспортної мережі (TEN-T).

«Я хотів би підкреслити, що в даний час ключовим завданням для України є відновлення статусу транзитної держави. Ми повинні знайти гнучкі і ефективні рішення для забезпечення швидкості та безпечного транзиту. Це головна тенденція для всього світу та для України», - наголосив Володимир Омелян.

Міністр підкреслив, що розробка нових транзитних з'єднань і коридорів з ЄС в Азію є пріоритетним завданням для України.

«Підвищення транзитної привабливості України ми бачимо через реформування автомобільного, морського, залізничного та авіаційного секторів. Імпульс для зростання національної економіки і підвищення привабливості України для іноземних партнерів є відновлення доріг і будівництво нових магістралей. Реформа залізничного сектора, особливо щодо модернізації рухомого складу та інфраструктури, буде також сприяти в значній мірі збільшенню транзиту вантажів територію України. Відкрите небо і встановлення нових прямих маршрутів є ключовим для сприяння транзиту через територію України в авіаційному секторі», - наголосив Володимир Омелян.

За словами міністра, створення нового міжнародного транспортного коридору Балтійське море - Чорне море - Каспійське море сприятиме створенню комплексної стратегії для всіх видів розвитку перевезень і завантаження існуючої інфраструктури уздовж маршруту.

«Ми вважаємо, що це буде успішною платформою для конструктивного діалогу з усіма зацікавленими сторонами в форматі G2B, які мають інтерес до перевезень в цих напрямках. Ми можемо розробити взаємовигідну тарифну політику, а також консолідовані рішення для оптимізації умов перевезень різними видами транспорту», - зазначив Володимир Омелян.

Очільник Мінінфраструктури також зауважив, що розширення карти TEN-T по відношенню до сусідніх країн є першим кроком з метою забезпечення узгодженості в плануванні інфраструктури. Він також є першим кроком для сприяння використанню стандартів ЄС.  Це буде сприяти зниженню транспортних витрат і підвищення загальної ефективності транспортних операцій.

Володимир Омелян наголосив, що Міністерство інфраструктури України буде рухатися в напрямку розвитку міцних зв'язків на ефективній роботі проекту Шовкового шляху з провідними країнами регіону.

«Ми активно працюємо з розробки нормативно-правової бази в сфері мультимодальних перевезень. В рамках цієї діяльності будуть розроблені відповідні механізми для сприяння створенню логістичних терміналів, які мають економічно вигідне розташування, доступність для операторів і клієнтів та легкість зміни виду транспорту для перевалки», - сказав він.

Слідкуйте за діяльністю команди "Народного Фронту"
в соціальних мережах

Зв'язок

Головний офіс

01001, м. Київ-1, вул. Велика Житомирська, 20
(044) 359 0763
press@nfront.com.ua