Міністр інфраструктури Володимир Омелян, який перебуває з робочою поїздкою у Чернівецькій області, разом із Головою фракції «Народний фронт» у Верховній Раді Максимом Бурбаком та Чернівецьким міським головою Олексієм Каспруком проінспектували роботу габаритно-вагового комплексу на трасі Н 10 (Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці).
За словами міністра, протягом трьох місяців роботи Укртраснсбезпки на дорогах України нараховано штрафів та плати за проїзд на суму понад 25 мільйонів гривень.
«Сьогодні на дорогах України працює 24 ГВК, сподіваюсь, наступного року їх буде більше 100. Ми покажемо абсолютно інший результат роботи і всі перевезення вантажів українськими автошляхами відбуватимуться згідно чинного законодавства», - заявив Володимир Омелян.
Він також наголосив, що для Міністерства інфраструктури вкрай важливою є продуктивна співпраця з парламентом: «Я сподіваюсь, що цього року ми нарешті поставимо крапку в законодавчій епопеї і приймемо ті закони, які будуть чітко регламентувати вагові параметри, штрафні санкції, а також посилять відповідальність за порушення вагових норм на українських автошляхах».
Його позицію підтримав і Максим Бурбак: «Це велика проблема для всієї країни. Ми можемо будувати багато доріг, можемо робити капітальні ремонти, виділяти на це мільярди гривень, але якщо не буде контролю за вагою на дорогах, то наші дороги будуть нищитися. Це показала і Миколаївська область, така сама ситуація і в Чернівецькій області».
«Тому восени Верховною Радою повинні бути прийняті законопроекти, спільно розроблені фракцією «Народний фронт» та Міністерством інфраструктури щодо збільшення відповідальності за перевантаження і збільшення кола осіб за порушення вагового контролю. Я впевнений, що ми повинні зробити все, аби побороти у парламенті лобі руйнівників наших доріг», - наголосив Голова фракції «Народного фронту».
Нагадаємо, депутати фракції "Народний фронт" Максим Бурбак, Тарас Кремінь, Вадим Підберезняк, Павло Дзюблик, Анатолій Дирів, Віталій Корчик, Ігор Васюник, Микола Кадикало, Михайло Хміль та Ігор Бриченко ініціювали у Верховній Раді два законопроекти, спрямовані на захист автомобільних доріг України від руйнування перевантаженими вантажівками. Це "Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт" (щодо дотримання вагових або габаритних норм і/або умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі)" (№4660) та "Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів та відповідальності за порушення правил дорожнього руху" (№4661). Однак, у парламенті не вистачило голосів на підтримку цих законопроектів.