«Народний фронт» виграв суд у каналу «NewsOne». Вдруге.
вівторок, 21 січня 2020, 09:18
20 січня Печерський районний суд Києва залишив без задоволення позов телеканалу "NewsOne" до керівника фракції "Народний фронт" Максима Бурбака та політичної партії "Народний фронт".
 
«NewsOne» позивався через пост Максима Бурбака у Фейсбуці, опублікований 2018-го року, де телеканал було названо «відвертим ретранслятором кремлівської пропаганди».
 
Це вже другий позов, який «Народний фронт» виграв у телеканалу «NewsOne». 
 
Нагадаємо, раніше канал вимагав спростувати слова із заяв "НФ" та БПП у минулому скликанні парламенту про антиукраїнську діяльність «NewsOne», однак, столичний Шевченківський районний суд залишив позов без задоволення.
 
Слідкуйте за діяльністю команди "Народного Фронту"
в соціальних мережах

Зв'язок

Головний офіс

01021, м. Київ-21, вул. Кловський узвіз, 7
(044) 359 0763
press@nfront.com.ua