Новий Бескидський залізничний тунель, який сьогодні, 24 травня, був введений в експлуатацію, - це найбільший інфраструктурний проект України.
Про це заявив представник фракції "Народний фронт", член парламентського Комітету з питань транспорту Віталій Корчик.
"Цей проект реалізовано завдяки послідовній роботі міністрів інфраструктури, представників "Народного фронту" Максима Бурбака та Володимира Омеляна. Вибухові роботи з прокладки тунелю розпочались у 2014 році, не зважаючи на виклики, які стояли перед Україною у той час", - зазначив народний депутат.
Віталій Корчик наголосив, що чотири роки роботи будівельників та залізничників завершились подією, яка ще більше поєднує Україну та Європу - 60% експортного потоку на залізниці прямує через Бескидський тунель.
Він також підкреслив, що відкриття тунелю стало можливим завдяки підтримці іноземних партнерів - Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, продемонструвало синергію нової української влади та ЄС.
Пропускна здатність нового тунелю - понад 100 поїздів на добу, що вдвічі більше, ніж міг забезпечити старий тунель. Майже втричі збільшиться швидкість руху поїздів, а це означатиме зростання обсягів експортного потоку.
Новий тунель обладнаний сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, пристроями автоматизованої системи управління тунельними процесами, засобами автоматичного блокування та зв’язку, пожежної безпеки.