Міністр юстиції, представник партії «Народний фронт» Павло Петренко презентував нову електронну онлайн послугу в сфері соціального захисту – отримання допомоги при народженні дитини.
Відтепер батьки новонароджених можуть подати документи для отримання державної допомоги в будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.
Раніше подати документи для отримання допомоги можна було лише у паперовій формі. У 2016 році близько 400 тис. українців особисто відвідали органи соціального захисту населення, витративши на це чимало часу.
Павло Петренко подякував Міністерству соціальної політики, яке першим серед інших відомств перейняло ініціативу Мін’юсту з надання зручних онлайн сервісів для українського громадянина.
«Віднині українці можуть отримати повний пакет послуг при народженні дитини без необхідності відвідувати кабінети чиновників. Це і отримання свідоцтва про народження в пологому будинку, і реєстрація місця проживання малюка, і отримання державної допомоги при народженні», - зазначив очільник Мін’юсту.
При цьому він зауважив, що розвиток онлайн сервісів, які громадянам надає Міністерство юстиції триватиме й надалі.
«Хочу анонсувати, що після того, як більшість українських громадян отримають електронний ключ чи матимуть можливість ідентифікації своєї особи за допомогою мобільного телефона чи банківської картки, що передбачено розробленим Мін’юстом Законом про довірчі послуги, навіть такі послуги як оформлення свідоцтва про народження і реєстрація місця проживання новонародженого повністю відбуватиметься в мережі Інтернет без жодних паперових документів», - додав Павло Петренко.
За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізують ризики будь-яких зловживань або шахрайства.
Електронна послуга вже доступна через портал Мінсоцполітики e-services.msp.gov.ua. Згодом її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електроне урядування задля підзвітності влади та участі громади», яка виконується Фондом Східна Європа.