Реклама послуг на телебаченні та радіо вимагає комплексного врегулювання на законодавчому рівні.
Про це сказав народний депутат, член фракції "Народний фронт" Павло Унгурян, виступаючи з трибуни парламенту під час обговорення проекту закону №4924 про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо удосконалення регулювання реклами послуг народної медицини, послуг, пов’язаних із залученням коштів населення, об’єктів будівництва, цінних паперів).
Представник "Народного фронту" зазначив, що проблема практично безконтрольного рекламування послуг і здійснення шарлатанських дій в ефірі українського радіо чи ТБ завжди була актуальною.
"Мої колеги, депутати VI-го скликання пам’ятають, коли в ефірах загальнонаціональних телеканалів виступали віщуни, цілителі, біоенергетики, які пропонували глядачам зателефонувати за певним номером, а потім просто "розводили" їх на гроші. Тоді ми разом з представниками медіа-сфери прийняли пакет законопроектів, які унеможливили рекламування послуг таких "діячів" та їх здійснення в прямому ефірі", - сказав Павло Унгурян.
В новому проекті закону, за його словами, йдеться лише про ліквідацію "скоромовок", які звучать наприкінці рекламного ролика. Хоча, зазначив народний депутат, в сферах того ж будівництва чи народного цілительства дуже багато шарлатанства, тому проблему потрібно вирішувати комплексно.
"Виходить, ми, полегшуючи життя слухачеві, полегшуємо життя й цим недобросовісним фізичним та юридичним особам. Нам потрібно комплексно підійти до проблеми - не лише ліквідувати "скоромовки", але й захистити інформаційний простір від тих недобросовісних людей, які рекламують неіснуючі квартири або шахрайські медичні послуги", - підсумував Унгурян.