Україна повинна перейти на європейські стандарти при ремонті й будівництві автошляхів, - Володимир Омелян
вівторок, 13 грудня 2016, 14:36

Міністр інфраструктури, представник партії «Народний фронт» Володимир Омелян наголошує на тому, що Україна повинна перейти на європейські стандарти при ремонті й будівництві автошляхів.

Про це він сказав під час презентації першого верифікаційного звіту Ініціативи CoST Україна за проектом «Ремонт доріг державного значення у 2016 році».

«У першу чергу, має відбутися  зміна старих норм і умов цієї галузі. В другу чергу, має бути забезпечена вільна конкуренція на ринку автодорожніх робіт. Ми віримо, що ми зможемо суттєво підняти якість українських доріг, бо у нас ще є величезний виклик наступного року – це децентралізація, передача 120 тис. кілометрів на муніципальний рівень, на відповідальність громад, і  збереження за державою 50 тис. кілометрів доріг, які повинні бути відремонтовані належним чином», - зазначив Володимир Омелян.

Він  також наголосив, що прийняття Закону про Дорожній фонд сприятиме розвитку дорожнього господарства України: «Дуже важливо, що в цьому році проголосований Закон про Дорожній фонд. Мені дуже приємно було почути слова Президента України і лідерів фракцій, коаліції, що вони готові збільшити фінансування на ремонт українських автошляхів на 2017 рік. І надважливо, що спільно з новим керівником Укравтодору паном Славоміром Новаком ми будемо мати системне бачення, системний підхід і системну імплементацію ремонту та будівництва нових українських автошляхів. Так, спільно зі Світовим банком ми вже завершили стратегію розбудови української транспортної автомобільної мережі на наступні три роки».

Очільник Мінінфраструктури окремо підкреслив, що пріоритетним напрямком роботи в 2017 році буде розвиток прикордонної інфраструктури в європейському напрямку: «Я вірю, що ми суттєво розбудуємо  інфраструктуру для того, щоб в нас обмін був фізичний, ментальний і політичний не лише на словах, але й на ділі, що людям буде легко і швидко, комфортно перетинати кордон, а бізнесу буде легко працювати».

Володимир Омелян наголосив, що Україна потребує не тільки системого підходу до розвитку дорожньої галузі, комплексного ремонту автошляхів, а й запровадження міжнародних систем контролю за якістю дорожніх робіт. «Ініціатива CoST була підтримана Міністерством інфраструктури України ще в 2015 році, сьогодні ми маємо надзвичайно плідне та корисне співробітництво», - підкреслив міністр.

Він також додав, що Міністерство схвально сприймає не тільки результати аналізу CoST, а й очікує на пропозиції щодо усунення недоліків при проведенні дорожніх робіт: «Сьогодні CoST презентує свій аналіз, ми готові до критики, ми самі розуміємо слабкі місця, і нам дуже важливо отримати запропоновані шляхи їх усунення».

Володимир Омелян також наголосив, що сьогодні підпише черговий наказ Міністерства інфраструктури про перелік пілотних проектів для тестування стандартів CoST на шляхах України: «Їх буде вісім. Я сподіваюсь, що ми отримаємо такий самий незалежний, якісний і корисний для держави аналіз, як отримали цього року».

 

ДОВІДКОВО

CoST (Construction Sector Transparency Initiative) - добровільна Ініціатива широкого кола зацікавлених сторін - із секретаріатом у Лондоні (Велика Британія) призначена для забезпечення прозорості та підзвітності будівництва, яке здійснюється за рахунок публічних коштів. Ініціатива об’єднує представників влади, громадськості і бізнесу. Сутністю CoST є віра в те, що процеси будівництва громадської інфраструктури повинні бути більш прозорими.

Слідкуйте за діяльністю команди "Народного Фронту"
в соціальних мережах

Зв'язок

Головний офіс

01001, м. Київ-1, вул. Велика Житомирська, 20
(044) 359 0763
press@nfront.com.ua