Міністерство інфраструктури України на чолі з представником партії «Народний фронт» Володимиром Омеляном провело переговори зі Світовим банком щодо можливості будівництва автобану Львів – Будапешт через КПП «Дийда».
Про це повідомив сам міністр.
«Це угорський автобан Т-0,3, який поєднається з автобаном в Україні М-06. Ми будемо мати фактично транс’європейську магістраль, яка дасть необхідний трафік», - сказав Володимир Омелян.
«Ми розпочинаємо pre-feasibility study перед ТЕО, який дасть обґрунтування, який саме напрям краще і що буде зроблено для того, щоб дорога Львів – Мукачево була першої категорії. Це буде основною артерією для українських товарів в ЄС, але, крім того, забезпечить стале сполучення Закарпаття з іншими регіонами України», - пояснив він.
Міністр зазначив, що наразі дорога М-06 з Мукачева до Львова проходить через складний гірський рельєф, і проїзд по ній займає близько 3,5 години. «Новий автобан скоротить час в дорозі до 2-х годин. Ми пропонуємо найоптимальніший маршрут з пропозицією найдешевшого, але найякіснішого будівництва і проходу нового автошляху головного коридору між Україною і Угорщиною», - наголосив Володимир Омелян.
За словами очільника Мінінфраструктури, у перспективі новий автобан Львів – Мукачево буде поєднуватися зі словацьким автобаном R-2, що забезпечить його зв'язок із системою швидкісних доріг Словаччини, Чехії та Німеччини.