"Укрзалізниця" повинна розпочати підготовку техніко-економічного обґрунтування із модернізації колії на ділянці Львів – Вадул – Сірет, з першою чергою - Львів – Івано-Франківськ.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав народний депутат фракції "Народний фронт" Ігор Васюник.
На думку народного депутата, в подальшому це дозволить запустити переговорний процес із представниками інституцій ЄС про фінансову підтримку в реалізації проекту. Парламентарій переконаний, що Єврокомісія буде готова профінансувати дане дослідження за власний кошт, адже маршрут Львів – Івано-Франківськ – Чернівці – Вадул-Сірет увійшов до карт TEN-T як дуже важливий для країн ЄС.
"Вже зараз призначення нових поїздів до курортних та туристичних зон Прикарпатського регіону є досить проблемним. Електрифікація та модернізації лінії Львів – Івано-Франківськ дозволить збільшити пропускну здатність, підвищити вагу поїздів, а також підвищити швидкість руху вантажних та пасажирських поїздів. Наприклад, швидкість пасажирських поїздів після модернізації можна збільшити до 160 - 180 км/год, що дозволить скоротити тривалість поїздки зі Львова до Івано-Франківська більше, ніж удвічі - до 1 години. При цьому план та профіль існуючої колії дозволяють реалізувати вказаний проект за відносно невеликі фінансові витрати", – пояснив Ігор Васюник.
Лінія Львів – Івано-Франківськ – Чернівці – Вадул-Сірет, зазначає народний депутат, дає можливість забезпечити залізничне сполучення між Румунією, Болгарією та Польщею, Німеччиною та Прибалтикою в обхід Карпатського хребта. У свою чергу модернізація колії може істотно скоротити термін доставки вантажів та зробити перевезення пасажирів в цьому напрямку більш привабливим і швидкісним. Хоча для реалізації такого проекту також необхідно знайти шляхи вирішення різної ширини колії між країнами, звернув увагу Ігор Васюник.
Вказаний маршрут, за словами парламентарія, є досить важливим для України, оскільки модернізація інфраструктурної мережі дозволить покращити залізничне сполучення між Львовом, Івано-Франківськом та Чернівцями.
"Полем для пошуку варіантів вирішення вказаного питання і може виступити проект TEN-T та програма Східного партнерства. Інфраструктурна політика ЄС полягає у максимальному сприянні розбудови та покращенні транспортної мережі", – підсумував він.